reklama

Hokej 2010 (spoza objektívu)

V závere kalendárneho roka 2010 som sa hrabala vo svojich najvydarenejších hokejových záberoch, potrebovala som ich len pár, aby mi mal profesor Rónai čo skonzultovať a ohodnotiť. Strávila som nad tým celé hodiny, pretože za každým kúskom sa skrýva príbeh; o konkrétnej situácii, zápase a ľuďoch na ňom - či na ľade, či za mantinelmi. Aj o tej, ktorá sa skrýva za foťák.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

o hráčoch, ktorí sú vždy radi, keď ma vidia a vždy sa mi pozdravia

o tých, ktorí sú vždy radi, keď vidia, že na nich mieri objektív

a neraz sa kvôli tomu radi predvádzajú

ale niekedy to robia prosto s radosťou

nevediac, že ich pozorne sledujem

ktorí vždy krútia hlavou, keď ma vidia na zimáku stovky kilometrov od domova

o hráčoch, na ktorých sa vždy teším ja, aj keď rada sledujem takmer každého, ale sú aj špeciálni

a aj vďaka nim mi hokej prináša radosť

rovnako tak prináša radosť aj im

v takých chvíľach sa ja radujem len spoza objektívu, v snahe čo najlepšie zachytiť tie šťastné klbká. niekomu sa môže zdať, že fotiť šport je jednoduché. no rovnako ako hrať hokej, aj fotiť ho je niekedy veľmi komplikované…

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

niekedy stačí mať otvorené oči

pri skvelej súhre okolností

a cvaknúť v tú pravú chvíľu

keď hráči premýšľajú

sú v plnom nasadení

keď práve nehrajú hokej

vysvetľujú, ktorá noha je pravá a ktorá ľavá

alebo dávajú jasne najavo, kto je tu víťaz

spoznala som počas uplynulého roka množstvo skvelých ľudí. nielen tých, ktorí si obliekajú výstroj

takých, ktorí sa o ňu starajú

rátajú body

a držia hráčov ako v bavlnke

aj takých, ktorí majú výstroj pomenšiu a dresy ani svetlé ani tmavé

sú ostro sledovaní, no tiež ostro sledujú

ľudí priamo od ľadu

nenápadných zamestnancov, bez ktorých by to prosto nešlo

aj takých, ktorých vidno veľmi dobre, a pri neúspechoch práve ich hlavu zväčša ako prvú

SkryťVypnúť reklamu
reklama

ktorí riadia celý ten zložitý kolos priamo spoza striedačky

tím, ktorý je jednou veľkou rodinou

drží pokope

a má sa rada

vie sa spolu tešiť z úspechov

pomáhať si v nepríjemných situáciách

tešiť sa z prostých maličkostí

rozhodnúť sa v pravú chvíľu

v hokeji je množstvo emócií

a ja som preň celkom stratila hlavu

Dominika Handzušová

Dominika Handzušová

Bloger 
  • Počet článkov:  173
  •  | 
  • Páči sa:  0x

kdesi vo mne sa skrýva umelec, lenivý, zasnívaný, komplikovaný, milujúci samotuhoci nemám rada "crowdy", zimné štadióny v čase hokejovej sezóny sú mojim prvým domovommožno až pridobre si uvedomujem realitu, preto ostávam (naivným) optimistoma ešte knihy, škorica, Fínsko, čokoláda, snehové vločky, vlčie maky a slnečnicehokejovo presťahovaná na HP... Zoznam autorových rubrík:  zo zákulisia majstrovstievhokejové návratyhokejové návraty 2008/2009hokejové návraty 2007/2008juniori bavia 2007/2008hokejové návraty 2006/2007občasníček mužstvavýročníčekHUNDRED-SPIRED by 3.Brhodezian ridgebackdetičky :)))words i wish i wroteA life less ordinaryscribblesmyš-lienky

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu