reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dominika Handzušová

Dominika Handzušová

Bloger 
  • Počet článkov:  173
  •  | 
  • Páči sa:  0x

kdesi vo mne sa skrýva umelec, lenivý, zasnívaný, komplikovaný, milujúci samotuhoci nemám rada "crowdy", zimné štadióny v čase hokejovej sezóny sú mojim prvým domovommožno až pridobre si uvedomujem realitu, preto ostávam (naivným) optimistoma ešte knihy, škorica, Fínsko, čokoláda, snehové vločky, vlčie maky a slnečnicehokejovo presťahovaná na HP... Zoznam autorových rubrík:  zo zákulisia majstrovstievhokejové návratyhokejové návraty 2008/2009hokejové návraty 2007/2008juniori bavia 2007/2008hokejové návraty 2006/2007občasníček mužstvavýročníčekHUNDRED-SPIRED by 3.Brhodezian ridgebackdetičky :)))words i wish i wroteA life less ordinaryscribblesmyš-lienky

reklama

hokejové návraty 2006/2007

Tatranský pohár 2007

Dominika Handzušová

Tatranský pohár 2007

Jubilejný, 60. ročník najstaršieho hokejového turnaja na Slovensku, po Spengler Cupe najstaršieho v Európe. Turnaj o Tatranský pohár. Po letnej príprave a pár prípravných zápasoch je v Poprade každému jasné, že sezóna hokejovej extraligy sa blíži.

  • 30. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 762x
  • 4
Poznámky k juniorskému zápasu Košice - Trenčín

Dominika Handzušová

Poznámky k juniorskému zápasu Košice - Trenčín

Bola som na juniorke. Košice - Trenčín. Sranda bola... Prinášam vám moje poznámky. Zo začiatku celkom pekne písané, časom totálne zhovadené skratkami :) Prajem vám príjemnú zábavu :D

  • 7. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 047x
  • 0
Ako som chcela vidieť hokej

Dominika Handzušová

Ako som chcela vidieť hokej

Prázdniny. Ach, aké magické slovo... Nemám ani kus voľného času - veď v škole si všetci myslia opak, a tak z každej strany počuť: "Zopakujte si učivo z posledných dvoch rokov, veď máte prázdniny... Bude písomečka..." A tak, namiesto učenia, prípravy do školy, rozhodla som sa, že si tieto prázdniny poriadne užijem. Hokejom. Tešila som sa, že si pozriem juniorku - chalani sa väčšinou snažia a je sa na čo pozerať. Nuž, asi chodím málo na juniorov. Napriek dôležitosti zápasu tí najlepší hráči sedeli... Toto prosím neberte ako report, ale ako všímanie pár hráčov :)

  • 20. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 276x
  • 2
Kríza Nitry pokračuje...

Dominika Handzušová

Kríza Nitry pokračuje...

Po dlhšom čase som tu opäť s kvázireportom z hokejového zápasu. Nepísala som nie preto, že by som na hokeji nebola. No zápasy Popradu s Mikulášom, Slovanom i Košicami, ktoré som sledovala, nemohli byť opisované z rôznych dôvodov (zdravím šeckých bshkárov!!!)... Zápas Poprad - Nitra som však odsledovala naozaj kvalitne, bol to môj prvý zápas, pri ktorom mi nepomáhal ani brat, ani otec (no, bol tam na to ujo), a zároveň to bol môj prvý zápas, kedy som bola úplne sama na tlačovke (a hneď som stihla znervózniť Dorniča).

  • 17. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 922x
  • 0
Hurááá, ja vidím hokej!!!

Dominika Handzušová

Hurááá, ja vidím hokej!!!

No naozaj, v Poprade som po dlhom čase videla konečne hru, na ktorú sa dalo pozerať. Naši boli aktívni, snažili sa, a hosťujúci Trenčania sa nenechali zahanbiť. Pekná atmosféra (vraj 1693, no, neviem, ale ako poznamenal aj komentátor v rádiu - "V Poprade majú turnikety, tak SNÁĎ je to pravda"...), varené vínko, jednoducho, prajeme krásne sviatky ;)

  • 24. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 244x
  • 2
reklama
Po Bergerovi treba poriadne upratať...

Dominika Handzušová

Po Bergerovi treba poriadne upratať...

Ani som poriadne nesedela v aute, a už mi ocko hlásil, že píska opäť Daniel Konc. No ta pecka. Hráme s bojovným Martinom a ja mám napriek všetkému celkom optimistické vyhliadky. Tým myslím, že Kožka by mohol byť v pohode a nemuseli by sme schytať osmičku...

  • 3. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 377x
  • 0
"Hrať trpezlivo a čakať na chybu súpera."

Dominika Handzušová

"Hrať trpezlivo a čakať na chybu súpera."

Tak nejako to povedal Jardo Jabrocký a vystihol to presne, pretože zjavne len použil trénerove slová. V zápase Poprad - Liptovský Mikuláš som sa mohla presvedčiť o tom, že taktika Fera (tak to mal napísané vo včerajšom zápise k zápasu, ale v rodnom liste má asi fakt František ;)) Hossu je jasná. Prvé dve tretiny sa neudialo nič zvláštne. No hokej ma po dlhšom čase opäť bavil. Vďaka výhre? Nie. Vďaka opätovnému spojeniu lajny Š-K-P? Nie. Vďaka dravým mladíkom? Možno...

  • 27. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 973x
  • 0
Prekvapenie? alebo... Ako odlákať diváka z tribún.

Dominika Handzušová

Prekvapenie? alebo... Ako odlákať diváka z tribún.

Reprezentačnú prestávku v Poprade využili na zmätkovanie. Už-už sme balili kufre Pavličkovi i Škovirovi, no len tak sme ich nepustili. Napokon sa úkazalo, čo všetko dokážu stvoriť médiá, keď nemajú dostatok informácií. Sviatočným piatkom teda pokračovala slovenská extraliga svojim 23. kolom. Popradčania privítali na svojom ľade Skalicu, ktorá dokázala v posledných dvoch kolách bodovať naplno. Ukáže sa i teraz?

  • 18. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 924x
  • 2
Leháro kamzíci against bezzubí vlci

Dominika Handzušová

Leháro kamzíci against bezzubí vlci

Hurá, je tu piatok, a s ním ďalší zápas doma. Od rána sme v zápasovom zložení - otec ja a brat - sedeli u otca vo firme. Každý za svojou mašinou, brázdili sme internet, a aby sa nepovedalo, aj sme trochu popracovali. Na obed sme šli do mojej obľúbenej reštaurácie, aby som si mohla, ako už tradične, dať palacinky. Nie som poverčivá, no palacinky som zaradila do piatkového rituálu. Lebo kým som ich jedla, vyhrávali sme. Raz som si dala nejaké kurča, a schytali sme to...

  • 6. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 046x
  • 0
Mali sme šťastie, že im chýbalo šťastie...

Dominika Handzušová

Mali sme šťastie, že im chýbalo šťastie...

Nedeľa pre mňa trochu netypická - čosi po štvrtej sme vyrazili z domu, no nemala som so sebou ruksak. Miesto toho som mala na sebe dres, a vedľa seba lap top. Do školy idem až v utorok, takže môžem íst na hokej a písať prenos. Dnes hostíme kurčiatka z Trenčína. Veľmi im to nejde, tak si snáď napravíme chuť po zbabranom zápase vo Zvolene...

  • 29. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 127x
  • 2
reklama
Šaleeeeny východ!!!

Dominika Handzušová

Šaleeeeny východ!!!

Stojíme v kolóne. Už tretíkrát naskočila zelená, no my sme sa nepohli ani o päťdesiat centimetrov. Je tu opäť piatok a hráme doma, inokedy sa totiž zástupy áut aspoň trochu posúvajú. Navrhujem, aby sme to predsalen otočili a šli cez Veľkú, lebo budeme zase meškať. Ocko sa nenechal dlho prehovárať. Majo už stepuje pri našom mieste. V drese, s ruksakom na chrbte a s Bambúchovským účesom, ktorý som mu naordinovala, vyzeral ako strašiak do maku. Je jasné, že sme rodina...

  • 21. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 568x
  • 3
Zmŕtvychvstanie popradskej hry

Dominika Handzušová

Zmŕtvychvstanie popradskej hry

O päť minút sa začína zápas a my stále trčíme v kolóne. Ocko každú chvíľu pozerá na digitálky na autorádiu. To ma znervózňuje viac ako samotná skutočnosť, že budeme meškať. Pred zimákom haldy ľudí. Prilákala ich prítomnosť Bondru? Možno 60 z nich fakt verí, že dnes nastúpi. Alebo sa prišli pozrieť na kvalitného súpera - lídra tabuľky? Či sa rozhodli, že za znížené vstupné - 70,- Sk naši po štyroch prehrách a trápne predvádzanej hre konečne ukážu niečo zmysluplné, ba možno zahrajú aj hokej?

  • 14. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 508x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu