reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dominika Handzušová

Dominika Handzušová

Bloger 
  • Počet článkov:  173
  •  | 
  • Páči sa:  0x

kdesi vo mne sa skrýva umelec, lenivý, zasnívaný, komplikovaný, milujúci samotuhoci nemám rada "crowdy", zimné štadióny v čase hokejovej sezóny sú mojim prvým domovommožno až pridobre si uvedomujem realitu, preto ostávam (naivným) optimistoma ešte knihy, škorica, Fínsko, čokoláda, snehové vločky, vlčie maky a slnečnicehokejovo presťahovaná na HP... Zoznam autorových rubrík:  zo zákulisia majstrovstievhokejové návratyhokejové návraty 2008/2009hokejové návraty 2007/2008juniori bavia 2007/2008hokejové návraty 2006/2007občasníček mužstvavýročníčekHUNDRED-SPIRED by 3.Brhodezian ridgebackdetičky :)))words i wish i wroteA life less ordinaryscribblesmyš-lienky

reklama

detičky :)))

Mýliť sa je ľudské

Dominika Handzušová

Mýliť sa je ľudské

A deti robia gramatické chyby naozaj čarovné :)

  • 19. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
Keď mu ani vlastná mater nerozumie :)

Dominika Handzušová

Keď mu ani vlastná mater nerozumie :)

Niekedy aj vo vzťahu matky s dieťaťom dôjde k situácii, kedy sa malého drobca musí pýtať viackrát, aby mu porozumela, čo vlastne chce povedať. Drobec ale má svoje slová, ktoré používa často, a hoci nie sú dospeláckou rečou, dohovoríte sa s ním kedykoľvek. Zasmejte sa spolu so mnou na slovníku môjho malého bratranca Mateja (slová zozbierané vo veku približne troch rokov)

  • 15. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Milujem bublinky... :)

Dominika Handzušová

Milujem bublinky... :)

Bolo to ešte v lete. Kúpila som si nový bublifuk, taký, čo púšťal naraz veľa, preveľa bublín. S rodičmi a našou najmladšou sme sedeli na terase, vychutnávali sme si popoludňajšie voľno s kávou. A pred domom pobiehali traja chlapci, dvaja moji bratranci a ich kamarát. Naháňali sa, chceli využiť to, ?ž ešte veľmi neprší. Obloha bola totiž zatiahnutá a vyzeralo, že opäť preletí malá prehánka. Napadlo ma, že ten bublifuk treba vyskúšať :)

  • 3. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
"Sosu, veď ty si Harry Potter!"

Dominika Handzušová

"Sosu, veď ty si Harry Potter!"

Chystala som sa na voľný večer strávený s Pištíkom Kráľom (rozumej Stephen King), príjemne by som sa triasla pri predstavách, ktoré tento skvelý spisovateľ vždy natrepe do svojich kníh. A zrazu mi zazvoní môj novučičký mobil. V tomto je on macher. Vždy, keď sa na niečo chystám, vyruší ma. Ináč je ticho kľudne aj celý týždeň. (A potom príde správa, a ja sa tak poteším, že na mňa ktosi myslí, a to len môj milovaný operátor mi oznamuje, že môžem vyhrať ďalšie BMW. Viete, do zbierky, v garáži je tým piatim smutno...) Aby bolo jasné, volal mi Gabi. Či by som nemohla prísť k nim, lebo musia pracovne aj s Petrou odísť, a nemajú koho k malému. Navarím mu špagety, spravím s ním úlohy, uložím ho spať a môžem zneužívať Gabiho laptop až kým sa nevrátia. Pre istotu by som tam mohla ostať prespať, ráno ma hodí do školy... Juchú, večer s malým Aďom!!! A ešte k tomu mi ponúkol, že môžem byť vlastne až do rána na internete!!! Konečne si vybavím tie maily, ktoré odkladám od apríla! Jednoznačne súhlasím...

  • 9. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Čo všetko si malé dieťa vymyslí, len aby bolo zaujímavé...

Dominika Handzušová

Čo všetko si malé dieťa vymyslí, len aby bolo zaujímavé...

Alebo rozhovor s malým Dominikom :)

  • 16. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu