reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dominika Handzušová

Dominika Handzušová

Bloger 
  • Počet článkov:  173
  •  | 
  • Páči sa:  0x

kdesi vo mne sa skrýva umelec, lenivý, zasnívaný, komplikovaný, milujúci samotuhoci nemám rada "crowdy", zimné štadióny v čase hokejovej sezóny sú mojim prvým domovommožno až pridobre si uvedomujem realitu, preto ostávam (naivným) optimistoma ešte knihy, škorica, Fínsko, čokoláda, snehové vločky, vlčie maky a slnečnicehokejovo presťahovaná na HP... Zoznam autorových rubrík:  zo zákulisia majstrovstievhokejové návratyhokejové návraty 2008/2009hokejové návraty 2007/2008juniori bavia 2007/2008hokejové návraty 2006/2007občasníček mužstvavýročníčekHUNDRED-SPIRED by 3.Brhodezian ridgebackdetičky :)))words i wish i wroteA life less ordinaryscribblesmyš-lienky

reklama

A life less ordinary

Vezmi si, je to zadarmo

Dominika Handzušová

Vezmi si, je to zadarmo

Musím sa priznať hneď na začiatku. Spáchala som čosi hrozné. Nielen doma, ale i v zahraničí, sa vôbec nesprávam tak, ako by sa každý správny Slovák správať mal. Nereprezentujem. Až sa za seba hanbím.

  • 26. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 197x
  • 39
Pre zmenu zaskočení zimou?

Dominika Handzušová

Pre zmenu zaskočení zimou?

„Husté sneženie komplikuje dopravu na celom Slovensku.“ No jo, veď na západe sa drží už krásnych päť centimetrov, cez padajúci sneh nevidno na pol kilometra, a je december, kto by vôbec čakal, že tu bude poletovať niečo biele?

  • 2. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 037x
  • 0
Návratový

Dominika Handzušová

Návratový

"no ved totok - sak co. clovek potrebuje stare zname miesta a ludi, ku ktorym sa potrebuje vracat, aby vedel kde ma korene. pre mna velmi dolezity pocit." Napísala liliana v reakcii na Samov článok a mňa to bachlo po hlave snáď ešte viac ako článok samotný.

  • 7. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 950x
  • 3
Dobrá palacinka nikdy nie je zlá

Dominika Handzušová

Dobrá palacinka nikdy nie je zlá

Palacinky sú ako pizza. Takmer každý ich má rád, a môžte do nej strčiť prakticky čokoľvek. Sú vynikajúce ako dezert, ku káve, na raňajky, ako hlavný chod, či len tak na zahryz. Nič sa nedá skaziť obyčajnou klasikou, rovnako tak sa z nich môže stať umelecké dielo.

  • 3. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 283x
  • 23
Prečo vlak hodinu mešká? Lebo je to Hodina deťom...

Dominika Handzušová

Prečo vlak hodinu mešká? Lebo je to Hodina deťom...

V zimnom semestri som normálne necestovala. Za normálnu považujem cestu, kedy sa do dvestopäťdesiatichpiatich minút presuniem z bodu A do bodu B, pričom jeden z nich je Poprad alebo Štrba a druhý Trnava, a počas týchto štyroch hodín nič nenaruší chod mojich myšlienok natoľko, že mám chuť o tom napísať článok. Ale nie. Buď vlak nehorázne meškal, alebo sme niekde medzi Ružomberkom a Liptovským Mikulášom čakali na náhradnú lokomotívu, poprípade som hodinu stála zoči-voči spolucestujúcim, lebo veď sviatky (a zvlášť cesty počas nich) ľudí zbližujú. Niekedy tak na tridsať centimetrov, niekedy telo na telo...

  • 17. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 745x
  • 11
reklama
"Včera som šla vlakom. Ešte žijem..." - part II

Dominika Handzušová

"Včera som šla vlakom. Ešte žijem..." - part II

Tak, ako som to vo svojom článku plnom sklamania a nejakej tej sťažnosti sľúbila, uverejňujem aj odpoveď Železničnej spoločnosti Slovensko, a.s.

  • 28. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 665x
  • 35
Pohľad späť - kalamita

Dominika Handzušová

Pohľad späť - kalamita

Zobúdzali sme sa do nového sveta. Do sveta, ktorý sme dovtedy nepoznali. Tatry a ich obyvatelia sa z toho dlho spamätávali, a niektoré rany sa nezahojili dodnes. A možno ani nezahoja…

  • 19. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 537x
  • 11
Včera som šla vlakom. Ešte žijem...

Dominika Handzušová

Včera som šla vlakom. Ešte žijem...

Pravidelné víkendové cestovanie ma ako študentku sprevádza už šiesty rok. Poväčšine aj rizikové spoje prebiehali bez problémov - zvykla som si na to, že sú jednoducho situácie kedy musím štyri hodiny stáť v uličke. Avšak to čo som zažila tento štvrtok ma prinútilo k napísaniu tohto spotu.

  • 30. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10 810x
  • 111
Čierna Hora, krajina plná kontrastov

Dominika Handzušová

Čierna Hora, krajina plná kontrastov

Prázdninový denník, alebo ako mi kvalitne preskočilo, a na otázku "Nejdeš s nami na dovolenku do Čiernej Hory?" som odpovedala "Jasné, kedy?"

  • 27. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 304x
  • 3
"Bože, vďaka ti za Ovečkina..."

Dominika Handzušová

"Bože, vďaka ti za Ovečkina..."

Toto leto som sa v Trnave zúčastnila hokejového kresťanského kempu. Áno, hokejový a zároveň kresťanský. Bola som tam ako vedúca deckám a odchádzala som odtiaľ nadšená a bohatšia o množstvo skúseností. A možno som mala v tíme niekoho, kto o pár rokov spraví dieru do hokejového sveta :)

  • 27. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 663x
  • 5
reklama
Štôla, malá-veľká dedina

Dominika Handzušová

Štôla, malá-veľká dedina

V tomto článku sa chcem dotknúť toho najdôležitejšieho, čo k mojej rodnej obci patrí. Ak vás nebaví čítať tie "kecy", nech sa páči aspoň fotky, či záverečný neformálny vstup :)

  • 15. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 977x
  • 7
Top 10 hokejových reklám II.

Dominika Handzušová

Top 10 hokejových reklám II.

Pokračovanie výberu tých najlepších hokejových reklamných spotov - prvá päťka a bonusy.

  • 25. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 768x
  • 5
Top 10 hokejových reklám I.

Dominika Handzušová

Top 10 hokejových reklám I.

V škole nám raz pani učiteľka povedala: "Videli ste už zlú reklamu na auto?" Bolo to v časoch, kedy reklamy na automobily boli naozaj len a len dobré. Podobne je to s Pepsi, no a ja mám úplne najradšej samozrejme reklamy ktoré sú nejako spojené so športom. A keďže je "uhorková sezóna" - nech sa páči - prvá časť môjho top ten hokejových reklamných spotov.

  • 25. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 178x
  • 1
Operácia Abuk

Dominika Handzušová

Operácia Abuk

Úvahy o časovom posune, o fanúšikovstve, o Kube a žúrkach v dome bez rodičov.

  • 30. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 112x
  • 2
Predavačky - trochu inak

Dominika Handzušová

Predavačky - trochu inak

Spolužiačka brigáduje v žltočervenom supermarkete. Raz jej nejaký zákazník pri platení povedal, že keby sa lepšie učila, nemusela by robiť v pokladni. Zarazene mu odpovedala, že študuje vysokú školu, na čo sa urazene ozval, že je nejaká drzá.  Aj preto sa chcem podeliť o zážitky, ktoré s predavačkami mám. O zážitky milé, nie nepríjemné.

  • 25. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 869x
  • 17
reklama
Milujem svojich bratov!

Dominika Handzušová

Milujem svojich bratov!

A nevymenila by som ich za nič na svete. Dokonca som sa pristihla pri tom, že si naozaj neviem predstaviť, že by som mala ešte aj sestru. Predstavivosť mám naozaj dobrú, ale že by som namiesto Bena či Maja mala nejakú Angeliku (fakt, otec chcel mať trojičky - Dominika, Veronika, Angelika), alebo že by bola štvrtá do partie, mi príde strašne smiešna. Už som si dosť zvykla na mojich bráškov. A pretože ich mám naozaj rada, chcem im venovať pár písmen.

  • 20. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 973x
  • 2
Tento rok bez ihličia

Dominika Handzušová

Tento rok bez ihličia

Veľa ľudí sa ma pred Vianocami pýtalo, či sa na tieto sviatky teším. A ja som sa samozrejme tešila, aj keď vždy s priznaním, že nie na Vianoce ako také. Teším sa domov, na dlhší čas k rodine, na čokoládu, ktorú môžem zlízať z prstov aj z misky, keď budem robiť banány v čokoláde, teším sa na trhanie a pálenie darčeového papiera, na vysávanie ihličia spod stromčeka...

  • 28. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 287x
  • 10
Čo všetko ma naučil internátny život?

Dominika Handzušová

Čo všetko ma naučil internátny život?

Šváby ani potkany ma neotravovali - mravce na treťom poschodí nie sú už nič nezvyčajné a vždy sme sa ich vedeli zbaviť, v záhrade sme mávali mačky alebo ježkov, všetko v pohode. Vykrádanie internátnej chladničky či plesne v kúpelni som však zažila. Ale o tom je určite množstvo iných článkov.

  • 4. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 439x
  • 13
Azerbajdžan očami Farki

Dominika Handzušová

Azerbajdžan očami Farki

30. júl - 11. august. Pohľad na mnohým neznámu krajinu cez poznámky mojej kamarátky Farki :)

  • 24. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 185x
  • 1
Náladovosť

Dominika Handzušová

Náladovosť

... alebo: som to stále ja? Žijú vo mne desiatky rôznych osôb, ktoré sa skrývajú a z nadvlády hlavnej postavy sa vedia vymaniť len za určitých okolností. Niekedy som takmer ako počasie v Tatrách - množstvo nálad sa strieda aj v priebehu jednej hodiny. Niekedy som ale celé dni vysmiata, hoci pod povrchom sa to mení. Áno, som to stále ja. Aj Tatry sú každý deň na pohľad úplne iné, a predsa sú to stále Tatry.

  • 6. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 175x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu